Travel for business, stay for pleasure!

wizz-air-business-class

Wizz Air cere interzicerea business class

Care este motivul acestui indemn catre celelalte companii aeriene?

Compania maghiara low-cost Wizz Air spune ca este timpul pentru companiile aeriene sa interzica locurile business, ca metoda de oprire a incalzirii globale. Jozsef Varadi , director executiv si co-fondator al Wizz Air a facut un apel la jumatatea lui noiembrie catre celelalte companii aeriene.
Acesta a declarat: „Industria in ansamblu trebuie sa fie mai agresiva si sa „interzica clasa business” pe zborurile scurte. Totodata, lansam un mesaj catre pasageri sa faca alegeri informate cand isi rezerva un zbor. Vremea calatoriilor in stil vechi a apus, la fel si clasa business.”
„Clasa business ar trebui intersiza pe orice zbor scurt. Pasagerii de la business class contabilizeaza un impact dublu asupra mediului din perspectiva emisiilor, fata de un pasager de la economy, iar industria este vinovata pentru mentinerea unui sistem invechit si ineficient”, spun reprezentantii Wizz Air.

wizz-air-business-class (2)
Suntem deja cea mai verde alegere pe care un pasager o poate face si suntem dedicati in reducerea aprentei de caarbon cu 30% in urmatorii 10 ani, dar desi este un pas in directia buna este inca multa munca. Industria ca intreg ar trebui sa fie mai agresiva cu ambitiile pe care le are ca sa faca o diferenta.
Compania sustine ca opereaza la cea mai joasa emisie de carbon per pasager dintre toti competitorii.
Conform calculatorului furnizat de organizatia elvetiana non-profit myclimate, un zbor economy de la Londra la Berlin poate produce 0.209 t CO2 in comparatie cu 0.270 t CO2 emis cu aceeasi calatorie la clasa business.
„Ëste adevarat ca amprenta de carbon a unui calator la clasa business este mai mare decat cea a unei persoane care zboara la clasa economy. Emisiile per pasager ale companiilor aeriene low-cost sunt de asemenea, mai mici” a declarat Gilles Dufrasne , agent politic al ONG Carbon Market Watch,
Dar linia de baza este ca emisiile absolute din aviatie cresc si o mare parte a cresterii este atribuita companiilor low-cost.
Dufrasne a adaugat ca este necesara o actiune decisiva pentru a rezolva aceasta problema, pornind de la taxe. „Companiile aeriene din Europa nu platesc impozit pe combustibil, iar zborurile sunt in mare parte scutite de TVA. Aviatia intraeuropeana este inclusa pe piata de carbon a UE, dar companiile aeriene primesc gratuit 85% din cotele alocate. Incetarea acestor subventii neloiale este esentiala pentru a crea conditii de concurenta echitabile, cu moduri de transport mai durabile, precum calea ferata si pentru a reduce emisiile. „

Dezbaterea dintre companiile aeriene a escaladat dupa ce directorul executiv al Deutsche Lufthansa AG, Carsten Spohr, a numit concurentii care vindeau bilete de 11$ in iulie. „iresponsabili”.

bilete avion ieftine sau de linie

Solicitata sa comenteze apelul anuntat de Wizz Air, Lufthansa a refuzat. La fel si International Airlines Group (IAG), care include Aer Lingus, British Airways, Iberia, LEVEL si Vueling ca filiale si care s-a angajat recent sa atinga emisiile nete de carbon nete pana in 2050.

Norvegianul a spus ca nu ofera deloc optiuni de business class. Compania ofera doar un produs premium, cu scaune mai largi, care nu se pliaza, ceea ce se pretinde a fi principala problema a claselor de afaceri de lunga durata.

„Clasa de afaceri zburatoare polueaza mult de doua ori mai mult decat un sediu obisnuit, iar companiile aeriene au o responsabilitate majora in reducerea amprentei noastre de carbon. Astazi, norvegiana este una dintre companiile aeriene cele mai eficiente in ceea ce priveste climatul climatic, iar decizia noastra de a nu oferi clasa de afaceri pe zborurile noastre ne-a ajutat cu siguranta sa atingem aceasta pozitie ”, a spus un purtator de cuvant. „Ne bucuram ca ideea capata tractiune si speram ca colegii nostri din industrie sa-si urmeze exemplul si sa arunce o privire foarte serioasa la cabina clasei lor de afaceri.”

Copyright © 2019 SC TTW Sport Design Grup SRL  – Cod Fiscal RO38224749, J28/1114/2017
Designed by eComSetters