Travel for business, stay for pleasure!

strategii-turism-romania

Strategiile adoptate de hotelieri pentru a-i atrage pe români

Care sunt ideile cu care au venit hotelierii

Numeroși români vor aprecia în această vară mai mult siguranța decât confortul și vor pleca în concediu cu mașina.

La aceste concluzii au ajuns reprezentanții industriei ospitalității, care s-au reunit într-o conferință, pentru a vedea cum îi pot convinge pe oameni să le calce pragul.

În primul rând, trebuie să afle că pensiunile și hotelurile iau toate măsurile pentru o vacanță fără probleme, iar o mai bună promovare i-ar ajuta pe turiști să descopere frumusețea României.

Emil Munteanu are o pensiune pe Valea Doftanei. Anii trecuţi era plină întreaga săptămână, acum e mai mult goală. Aşa că le propune celor care lucrează de acasă să lucreze de la pensiunea lui. Şi-a numit conceptul „munca de oriunde”.

Emil Munteanu, proprietar: “Nu a fost o perioadă uşoară. a fost foarte greu când ţi-ai dat seama că nu poţi să emiţi un bon de cafea, foarte dificil şi pentru echipa să stea acasă şi să nu aibă interacţiune cu clienţii noi deja am pierdut 2 luni şi jumătate aveam rezervări paste 1 mai vacanta copiilor.”

Reprezentanţii hotelurilor şi ai producătorilor locali caută soluţii ca să depăşească această perioadă grea şi au ajuns la concluzia că oamenii trebuie să ştie ce măsuri de siguranţă se iau.

Gheorghe Marian Cristescu, CEO-ul unui lanţ hotelier din Polonia: “Am creat un proiect în care hotelurile pot primi un certificat de siguranța și avem peste o mie de hoteluri şi vor organiza campanii de marketing.”

Deocamdată, la noi se vorbeşte despre aceste certificate de siguranţă doar în judeţul Covasna, din iniţiativă unor proprietari de conace care au luat măsuri suplimentare de siguranţă.

Ioana Mutu, director de strategie şi dezvoltare în industria ospitalităţii, Dubai: “România s-a promovat extrordinar de puţin pe turism intern chiar dacă avem o ţară frumoasă şi cei din afară se bucura să vină. La noi în loc să se promoveze să mergem la noi la mare sau la munte noi mergem la mare în Turcia în Bulgaria.”

Cristian Cismaru, asociaţia My Transilvania: “Ne bazăm pe ceea ce găsim în sate, oraşe şi avem ca teaser cuvântul mâncare pentru a crea un context multisenzorial: guşti, mirosi, stai culcat în fân şi trebuie să scoatem oamenii din mediul obişnuit pentru a aprecia ceea ce avem local.”

Toţi cei implicaţi în industria turismului spun însă că eforturile lor pot da roade doar dacă sunt susținuți de institutile statului.

Vezi si: Lista celor mai sigure destinaţii turistice europene de anul acesta

Copyright © 2019 SC TTW Sport Design Grup SRL  – Cod Fiscal RO38224749, J28/1114/2017
Designed by eComSetters