Travel for business, stay for pleasure!

hotel-lucruri-covid

Șapte lucruri de care hotelierii trebuie să tina cont în timpul COVID-19

Un ghid pentru mentinerea sanatatii turistilor si personalului

În Europa, am observat că marile companii de exploatare hotelieră au susținut atât cât au putut pentru echipele lor hoteliere, oferind planuri de protecție a profitului, planuri de continuitate a afacerilor și alte îndrumări utile. Acest articol este destinat hotelurilor independente, care reprezintă un segment mare al industriei noastre în Europa. Indiferent dacă hotelul dvs. este închis sau rămâne deschis, vă rugăm să consultați strategiile și instrumentele de mai jos pentru a face față crizei actuale.

În timp ce problema se află în afara limitelor hotelului, profesioniștii din domeniul ospitalității trebuie să fie hotărâți pentru a rezolva aceste probleme, care au un nivel de expansiune imprevizibil. În situații de urgență, trebuie să luam masuri pentru continuitatea afacerii.

Ce bune practici pot pune la dispoziția hotelierilor pentru a proteja oaspeții, personalul, precum și afacerile lor împotriva pandemiei actuale? Vom împărtăși informațiile noastre, oferind îndrumări legate de igienizarea proprietăților, monitorizarea vizitatorilor și a personalului și controlul deșeurilor. Aceste bune practici pot varia în funcție de dimensiunea proprietății, precum și de complexitatea operației. În opinia noastră, acestea vor acoperi cele mai importante aspecte pentru a proteja linia de jos și pentru a preveni o extindere a pandemiei.

1. Comunicarea permanenta cu autoritățile

Este esențial să respectați liniile directoare ale Ministerului Sanatatii. Directorii generali ar trebui să monitorizeze zilnic comunicarile guvernului si sa 
cunosca numărul de persoane infectate în oraș, locuri cu nivel de risc ridicat, precum și cele mai bune practici pentru controlul și prevenirea infecției. Hotelul trebuie să garanteze un nivel scăzut
nivelul infecției (dacă există), precum și  protejarea imaginea brandului și imaginea pozitivă.

2. Planificați o aprovizionare durabilă cu materiale pentru  igienizare

Măști de față și mănuși din latex: Încercați să aveți stocuri disponibile atât pentru personal, cât și pentru oaspeți timp de aproximativ o lună, luând în considerare numărul maxim de ocupare a hotelului. Este recomandat să oferiți două măști pe persoană, pe zi, pentru a acoperi timpul în care personalul este la serviciu, precum și în timpul în care nu se află în proprietate (de exemplu, călătorind la serviciu). În plus, conducerea hotelului ar trebui să promoveze măsuri de „Distanțare socială” (de exemplu, adăugați o masă în fața recepției pentru a păstra o distanță de 2-3 metri, a păstra 5 metri între oaspeți când sunt în linie etc).

Dezinfectantul pentru mâini: Dozatoarele trebuie sa fie  disponibile în toate zonele publice. În schimb, luați în considerare faptul că produsul de dezinfectare a mâinilor ucide majoritatea germenilor – dar rețineți că nu îi îndepărtează complet de pe piele. Spălarea completă a mâinilor și deseori cu săpun și apă caldă timp de 20 de secunde cel puțin este recomandată.

Este posibil să vă faceți propriul sistem de igienizare. Atâta timp cât soluția este de cel puțin 60% alcool, mainile vor fi igienizate eficient. Atunci când alegeți furnizorii și cele mai potrivite produse chimice și instrumente, ar trebui să luați în considerare rezistența mobilierului hotelului dvs. și să instruiți personalul de menaj pentru a utiliza dezinfectanții în siguranță și corect.

3. Educați angajații cu privire la controlul infecțiilor și la igiena personală bună

Preveniți împărțirea de produse alimentare, tacâmuri, veselă, ustensile și alte obiecte de igienă personală.

Mențineți o igienă personală bună, inclusiv spălarea mâinilor cu apă și săpun sau utilizarea dezinfectantilor de mâini pe bază de alcool.

Antrenează personalul pentru a-și spori atenția asupra curățeniei extreme a zonelor publice, a zonelor cu atingere ridicată, inclusiv a recepției. Vă recomandăm cu desăvârșire să dezinfectați suprafețele între a face cu fiecare oaspete. Vă sugerăm că accentul se pune pe curățarea zonelor de mare folos, cum ar fi mesele din hol, stilouri la recepție, chei de cameră, carduri cheie, telecomenzi, adaptoare, puncte de vânzare unde oaspeții ating sau glisează carduri, zăvoare, butoane de pe ascensoare și balustrade, printre altele.

4. Screening-ul turistilor 

Majoritatea hotelierilor doresc să mențină o prezență ridicată a vizitatorilor. Cu toate acestea, dreptul de admitere al turistilor in locatie  și protocolul de admitere ar putea fi pus în acțiune pentru a garanta siguranța afacerilor și pentru a evita riscurile externe, infectarea personalului, a celorlalti turisti.  Mai jos este prezentat un exemplu de diagramă a fluxului de lucru pentru monitorizarea vizitatorilor.

hotel-masuri-covid

5. Îngrijirea angajaților 

Sănătatea angajaților este o prioritate în aceste condiții. Gestionarea lipsei de forță de muncă în timpul unui focar poate deveni o provocare. Mai jos este prezentat un exemplu de diagramă a fluxului de lucru pentru gestionarea angajaților la locul de muncă cu simptome de boală.

6. Monitorizați starea de sănătate a angajaților în afara locului de muncă

Hotelierii pot avea responsabilitatea de a coopera cu administrația locală și cetățenii pentru a controla starea de sănătate a oamenilor. Există instrumente digitale pentru a vă monitoriza angajații și pentru a le oferi asistență în cazul în care prezintă simptome. 

De exemplu, DingTalk, este un sistem de comunicare a aplicațiilor între companie și personal. Acestea din urmă trebuie să raporteze zilnic starea lor de sănătate. La prima ocazie, este obligatoriu ca angajatul sau membrii familiei să raporteze conducerii hotelului dacă un angajat a fost diagnosticat sau suspectat de a fi infectat de virus.

7. Implementați un plan de protecție a profitului

Este important să punem în practică decizii corecte pentru a proteja profitul și pentru a evita risipa. Există peste 100 de planuri de acțiune care ar putea fi puse în aplicare de departamentele hoteliere, pe care hotelmanagement.com pune la dispoziție la cerere. În opinia noastră, acestea ar putea fi clasificate pe următoarele domenii:

Camere:  igienizarea bună pentru sănătatea oaspeților, indepărtarea obiectelor neesențiale din camere, cum ar fi flori, note de hârtie, pixuri și reclame pentru servicii hoteliere. Închideți un etaj, dacă este necesar, și păstrați o cameră goală între fiecare cameră ocupată. Mai mult, dacă reduceți iluminatul neesențial în camere, precum și în zonele publice, veți contribui la economisirea costurilor de energie.

Venituri: să aveți o direcție foarte clară de gestionare a veniturilor, În loc să scadeți tariful, faceți condițiile de anulare foarte flexibile. Un oaspete va prefera să plătească pentru o cameră, care poate fi anulată (și va menține fluxul de numerar). Începeți planificarea pentru o perioadă de recuperare cu promoții speciale și campanii de comunicare.

Concluzie:
Nu este timpul pentru hotelieri să încetinească. Este timpul să mearga cu viteză maximă înainte impreuna cu echipele lor: sa continue planificarea pe termen scurt, mediu și lung. Desigur satisfacerea fluxurilor de numerar ar trebui să fie o prioritate, dar nu singura. Un turist multumit va reveni in urma unor experiente pozitive. 

Sursa: hotelmanagement.com

Vezi si: Wizz Air lanseaza 8 noi rute din Viena, inclusiv spre Constanta

Copyright © 2019 SC TTW Sport Design Grup SRL  – Cod Fiscal RO38224749, J28/1114/2017
Designed by eComSetters