Travel for business, stay for pleasure!

delta-loc-mijloc

Delta Air Lines nu mai vinde locul din mijloc, pentru a pastra distanta intre pasageri

Ce masuri s-au luat pentru a preveni raspandirea coronavirusului

Cea mai recentă decizie pentru a asigura securitatea oamenilor în timpul pandemiei COVID-19, Delta ia măsuri pentru a ajuta clienții și angajații să practice distanțarea socială pe teren și în aer, în conformitate cu recomandările actuale ale experților în sănătate.

Protejarea clienților:

În perioada 13 aprilie – 31 mai, următoarele modificări temporare vor intra în vigoare pentru a promova în continuare o experiență de zbor sigură:

  • Blocăm scaune mijlocii în Main Cabin, Delta Comfort + și Delta Premium Select pentru toate zborurile. Când rezervați viitoarea selecție de scaune prin intermediul aplicației Fly Delta sau online, scaunele din mijloc vor fi afișate ca indisponibile.
  • Reducem numărul de clienți pentru fiecare zbor.
  • Facem pauză de upgrade-uri automate, avansate Medalion. Acestea vor fi acum procesate la poartă – încă în ordine de prioritate – pentru a permite agenților de la poartă să stabilească modul în care se pot poziționa cel mai bine clienții cu privire la distanțarea socială și restricțiile de greutate și echilibru ale aeronavelor.
  • Clienții care doresc să practice distanțarea socială pot explora opțiuni prin intermediul aplicației Fly Delta sau pe delta.com. Clienții care preferă să fie așezați direct lângă tovarășii de călătorie și membrii familiei sau care au nevoie de asistență suplimentară trebuie să contacteze rezervările înainte de călătorie sau să discute cu un agent Delta la sosirea la poartă.

Pe lângă transformarea curățeniei în aeronave și aeroporturi pentru a oferi noul nostru standard Delta Clean pe termen lung, oamenii Delta au făcut deja următorii pași în ultimele săptămâni pentru a ajuta clienții să practice distanțarea socială:

  • Rationalizarea serviciilor de mâncare și băuturi la bordul tuturor zborurilor interne și internaționale din SUA pentru a reduce punctele de contact între clienți și echipaj.
  • Îmbarcarea a maxim 10 simultan clienți, reamintindu-le sa pastreze un spațiu suplimentar pe măsură ce se îmbarcă și colaborând cu clienții pentru a găsi un nou loc în cabina lor, dacă este necesar și după cum permite spațiul.
  • Conectarea cu clienții la bord după ce aeronava ajunge la 3000 metri altitudine, pentru a-i ajuta să găsească un nou scaun în timp ce respectă restricțiile de greutate și echilibru.
  • Extinderea capacității de a planifica, re-rezerva și călători cu noi până la doi ani.

Funcționarea în siguranță a unei aeronave necesită o distribuție echilibrată a greutății în interiorul cabinei. Pentru a echilibra nevoile de greutate ale aeronavei și a echilibra dorința clienților de a practica distanțarea socială, clienții vor trebui să fie așezați în aceeași clasă de servicii și în trei rânduri (în fața sau în spatele) scaunului atribuit.

Protejarea oamenilor din Delta

Păstrarea oamenilor noștri în siguranță ne ajută să ne păstrăm clienții în siguranță. Acesta este motivul pentru care continuăm să luăm măsuri pentru a încuraja distanțarea socială, atunci când este posibil, și rămânem în coordonare cu Centrele de Prevenire și Prevenire a Bolilor din SUA și organizațiile locale de sănătate pentru a face ajustările necesare în toate afacerile noastre. Clienții vor observa unele dintre aceste etape.

Sursa: delta.com

Vezi si: 25 milioane de locuri de munca din aviatie si turism amenintate 

Copyright © 2019 SC TTW Sport Design Grup SRL  – Cod Fiscal RO38224749, J28/1114/2017
Designed by eComSetters