Travel for business, stay for pleasure!

Anunt important al agentiei de turism Business-Trip

Dragii nostri călători,

In contextul declansarii epidemiei provocate de virusul COVID-19, o parte dintre turistii agentiei noastre si-au manifetat ingrijorarea cu privire la evolutia evenimentelor si implicit cu privire la impactul pe care acestea il vor avea asupra vacantelor deja achitate ( partial sau integral).


Prioritatea noastra este siguranta dumneavoastra si protejarea intereselor fiecarui turist care a contractat o vacanta prin intermediul agentiei noastre.


Este evident ca este un moment dificil pentru noi toti, dar este la fel de clar ca doar impreuna putem sa-l depasim, gasind cele mai bune solutii adaptate si dozate in raport cu momentul in care ne aflam. De aceea, dorim sa raspundem celor mai frecvente intrebari pe care le-am primit de la turistii nostri.

1️⃣. Ce se intampla daca se va institui carantina si se va mentine in perioada de desfasurare a sejurului?
In cazul cel mai putin probabil in care situatia actuala se va agrava si se va impune instituirea carantinei in perioada de desfasurare a sejurului, in destinatia de desfasurare a acestuia sau in localitatea de domiciliu, TOTI turistii vor putea reprogama sejurul intr-o alta perioada, sau, daca acest lucru nu este posibil, vor putea cere restituirea sumelor achitate pana in acel moment.


In oricare dintre situatii, banii nu se vor pierde.

2️⃣. Ce se intampla daca nu achit diferentele de plata la termenul scadent?
Intelegem ca manifestati reticienta in a achita diferentele pentru vacanta dumneavoastra si respectam decizia pe care o luati, insa ne vedem nevoiti sa va comunicam ca intr-o astfel de situatie se vor aplica clauzele penalizatoare din contract, iar acestea pot fi chiar de 100% din sumele deja achitate.


Toate rezervarile dumneavoastra sunt garantate la hoteluri prin avansuri pe care le achitam incepand cu luna August a anului precedent, si tocmai de aceea este practic imposibil sa anulam rezervarile fara aplicarea de penalitati. Totodata, pentru fiecare rezervare exista o serie de procese generatoare de costuri ( efectuarea rezervarii de catre operator, apeluri telefonice, emitere documente, post procesare – plati, facturare, evidenta contabila, etc ), care sunt deduse din sumele achitate de catre dumneavoastra in avans.
Tocmai de aceea, este imposibil sa anulam in acest moment rezervarile, fara aplicarea penalitatilor.

3️⃣. Ce se intampla daca anulez acum rezervarea?
Daca decideti sa anulati rezervarea in acest moment, se aplica clauzele privind anularile din Contractul cu turistul pe care l-ati primit odata cu factura proforma. In unele situatii penalzarile pot ajunge pana la 100% din sumele achitate.
Nu ne dorim sa ne aflam in aceasta situatie si tocmai de aceea va recomandam sa amanati aceasta decizie pana la momentul in care situatia va fi mai clara.

4️⃣. Ce se intampla daca solicit acum reprogamarea sejurului ?
Daca decideti acum sa solicitati reprogamarea, se vor aplica prevederile contractuale pentru aceasta situatie, care presupun costuri suplimentare pentru dumneavoastra.

Tocmai de aceea va recomandam sa mentineti rezervarea initiala, deoarece in cazul descris la punctul 1, veti putea reprograma fara penalizare, indiferent de tipul ofertei cu care ati achizitionat pachetul.

Mentionam ca, in urma intalnirilor pe care le-am avut cu partenerii nostri hotelieri, suntem ferm hotarati sa ne concentram eforturile gestionarii acestei situatii, avand ca prioritate protejarea intereselor turistilor nostri.


Suntem siguri ca impreuna, vom gasi cele mai bune solutii pentru dumneavoastra!
Totodata, stim ca aceasta perioada va trece si ne vom bucura impreuna de o vara cu mult soare si multe amintiri frumoase!
Suntem alaturi de dumneavoastra si speram ca si dumneavoastra veti ramane alaturi de noi.

Cu prietenie,
Director general ,
Radu Voinea.

 

Copyright © 2019 SC TTW Sport Design Grup SRL  – Cod Fiscal RO38224749, J28/1114/2017
Designed by eComSetters