Travel for business, stay for pleasure!

Agenţiile de turism vor avea, anul acesta, 40% din volumul de vânzări înregistrat în 2019

Unde au preferat romanii sa mearga in vacanta

Foarte afectate de pandemia de coronavirus, care a modificat si starea de spirit, dar si lucrurile in 2020, dupa un inceput bun de an, agentiile de turism vor avea in acest an, probabil, 40% din volumul de vanzari inregistrat in 2019, conform opiniei lui Alin Burcea, proprietarul turoperatorului. „2020 incepuse bine si se anunta a fi un an cu cresteri, atat pentru vacantele cu zboruri charter, pentru programele de tip circuit, pentru turismul intern. 

De altfel, volumul de vânzări din 2020 al agențiilor de turism se va ridica la circa 40% față de 2019. Iar instituțiile statului s-au mișcat destul de lent cu sprijinirea afacerilor agențiilor de turism, inițial acestea fiind lăsate la cheremul stării de spirit negative create de pandemia de COVID-19.

Autoritatile garanteaza vouchere?

„După mai multe discuții și consultări cu mediul de afaceri, autoritățile sunt pe cale să garanteze 100% voucherele oferite de agențiile de turism ca alternativă la rambursarea pentru călătorii neefectuate. E o presiune care se ia de pe umerii agențiilor de turism și le dă turiștilor garanția că banii lor nu sunt pierduți. Pentru agenții economici sunt disponibile programul IMM Invest și unul de granturi, cu sume corelate cu cifra de afaceri, dar fiecare are gradului lui de dificultate pentru accesare și până când antreprenorul obține, efectiv, ajutorul respectiv. O măsură concretă a fost prelungirea valabilității voucherelor de vacanță emise în 2019, însă ele s-au consumat într-un ritm obișnuit. Cei care le au preferă să nu le țină, ci să le folosească pentru vacanța de vară sau plimbări scurte prin România”, arată managerul agentiei de turism. 

Romanii au preferat litoralul

Principalele destinații ale turiștilor români în 2020 Potrivit lui Alin Burcea, cel mai bine s-au vândut vacanțele pe litoral, fiind și sezon de vară. Până în octombrie, probabil o proporție a vânzărilor va arăta că 80% au fost pentru litoral și restul pentru munte, zonele balneo, Delta Dunării, orașe din România sau zone cu conac „Cel mai mult s-au vândut vacanțe pe litoral, fiind și sezon de vară.

Până în octombrie, probabil o proporție a vânzărilor arată că 80% au fost pentru litoral și restul pentru munte, zonele balneo, Delta Dunării, orașe din România sau zone cu conace. Cererea pentru hoteluri, vile, pensiuni la munte, în zonele balneo, pentru conace, turismul intern, în general, cu o ofertă mult mai bogată decât cel extern, este în creștere toamna. 

Sursa: economica.net

Copyright © 2019 SC TTW Sport Design Grup SRL  – Cod Fiscal RO38224749, J28/1114/2017
Designed by eComSetters